- Życzenia na Nowy Rok
- 'Pierwsze Klubowe Spotkanie Zimowe
- Czerwcowa wizyta Szwedów
- Już jest Stowarzyszenie SAAB-GT Classic
- Krakowska Noc Muzeów 2013
- Leopolis Grand Prix 2013 - relacja
- Mail od Matsa Lenngrena
- Muzealne rajdowanie
- Saabami w świat – wyprawa na Saab Festival 2013
- Saab GT-Classic w Mieście Łodzi
- Stowarzyszenie Saab GT Classic
- Szwecja. Trollhattan. Saab Festival 2013
- Tadeusza SAABy
- 60 lecie rozpoczęcia produkcji SAABa
- Relacja ze startu Rajdu Monte Carlo Historique
- 26th International SAAB Club Meeting 2008 Latvia
- Första Riksträffen av Veteransaabar, Krosinko 8-10 maj
- Automobilista nr 111. Pierwszy Krajowy Zjazd Zabytkowych Saabów, Krosinko 8-10 maja
- Fabryczka 2010
- Młody Technik 1974r.
- Od samolotu do samochodu
- Pamięci Joanny Lidii Brodnickiej
- Rygas Motomuzejs
- Saabem do ślubu
- Moje Saaby
- Festiwal Saaba 2007
- 50 rocznica zwycięstwa Erica Carlssona w RMC
- A letter to Saab Clubs
- Automobilista 05/2010
- Galeria Targi Sztuki
- Historia szwedzkiego przemysłu motoryzacyjnego
- III Zjazd Zabytkowych Saabów, Mosina 2012
- III Zjazd Zabytkowych Saabów w Mosinie
- Krotki nos, długi nos
- Książka "Saab" D. Kamiński
- Księga gości wystawy
- Ljungbyhed 2006
- Moje Trollhattan 2007 (My Trollhattan 2007)
- Mosina 2012
- Muzeum Saaba odkupione
- Ryglice 2009 - relacja Krzysztofa
- Rynek samochodów zabytkowych w Niemczech
- Saab (Översättning från polska)
- SAAB-bilar i Mosina
- Saab 9-3 Turbo X
- Saab Art That Is Simply Amazing-Marek Maest
- Saabem z Kazimierza do Gdańska
- Saab maniac
- Saab po japońsku
- Saab w Wołominie
- Samochody Leszka (Leszek's cars)
- Stara miłość nie rdzewieje
- Szlakami i bezdrożami wielkopolskiej przyrody
- Upadek Muzeum Saaba w Trollhatan
- Vikingen
- W kuchni i w salonie (Wizyta u Erika Carlssona)
- Wyprawa do Szwecji 2006
- Wywiad z Martinem Sailerem
- Zamknięcie wystawy w Wołominie
- Zaproszenie - III Zjazd Zabytkowych Saabów w Mosinie
- Z cyklu: w koszulkach z Mosiny dookoła świata. Dziś: Michigan
Muzealne rajdowanie
admin, Sob, 2013-05-25 17:21
najnowsze
Pobawiliśmy się nieźle w ostatni weekend. Automobilklub Rzeszowski zorganizował tradycyjny już, Piąty Rajd Nocy Muzeów. Każdego roku rajd ten ma swój motyw przewodni. Tegoroczny odbył się pod hasłem „OBR FSO – reaktywacja”. Wzięły w nim udział znakomite repliki rajdowych Polonezów, prowadzone lub pilotowane przez dawnych mistrzów kierownicy: Andrzeja Jaroszewicza i Tomasza Ciecierzyńskiego. Trzeci gość specjalny – Marek Ryndak, tym razem wsiadł do SAABa, i to na prawym fotelu. Życie weryfikuje plany… Dwa lata temu gwiazdami byli pięknie i szybko jeżdżący Szwedzi (szkoda, że ich zabrakło, termin..), a nie Agent 007 (jak planował Paweł), a w tym – no co??? Oczywiście SAABy! Cztery pierwsze miejsca w klasie „ PRE 65” . Pierwsze miejsce w próbach sportowych w klasie „PRE 65”, wyróżnienie i puchar w Konkursie Elegancji” (oczywiście Gienek z Dorotą za trzyminutowy spektakl przed jurorami i urodę „nowego” SAABa 96). Arek Bielecki rajdową V4-ką w „klasie śmierci” (po 65-tym roku) przegrał próby sportowe o „grosze” z rajdowymi, dwulitrowymi Polonezami. Marek Ryndak wysiadł z mojego auta zachwycony. SAABem oczywiście. Po rajdzie, na Rynku podsłuchałem miły komentarz – ach, te SAABy.. Pomyślałem: ale „team”! Jutro, pojutrze zdjęcia Bartka z naszego rzeszowskiego, muzealnego „rajdowania”.
Tadeusz Kwiatek